Gabriella

Jag blir arg..
... när jag tänker på Sj och deras prishöjningar. Jag har hundrafemtielva anledningar (minst!) till varför de borde ha gjort tvärtemot! Jag tycker inte att det ska vara billigare att flyga till Göteborg eller Malmö än att åka tåg! Visserligen ska jag varken till Malmö eller Göteborg men åka tåg ska jag! Det är så fel att flyga är billigare än att åka tåg, känns som vi med små men bestämda steg börjar att likna USA. det är bara en fråga om tid innan tåg ndast kommer att användas för godstransporter. 
Men aja, vad kan jag göra? Må så hända att dte är fler som känner som jag gör men inte bryr de sig om oss. Det har de ju visat...
Marie

Tack för tipset! Och jag håller med dig när det gåller SJ! Ha det bra!

Junitjej

SJ borde sänka priset och då skulle fler välja tåget framför bilen.
Ha en trevlig helg! ♥

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress