Gabriella

EMU [em:you]
(Bilden är klickbar!)

Gårdagen var jättemysig. Julklapps- och födelsedagspakets shopping. Har nästan hunnit med alla nu, ska bli skönt att ha alla paketen färdiga så man inte behöver hetsa up sig över det. Meningen var ju att det skulle shoppas til andra men det blev viss en grej till mig själv med. Ett par nya skor (igen). Ett par EMU's  från First Aid i färgen chestnut. Hade visserligen önskat mig ett par i julklapp (fast i rosa, blev way to tacky tyckte jag sen när jag såg de irl) men eftersom jag visste att jag inte skulle få de kunde jag lika gärna köpa de själv. Så nu kan jag stryka de ifrån önskelistan iaf. De är supermysiga, passar perfekt till det väder som råder just nu. Det är skönt att ha möjligheten att köpa det man behöver och vill ha när man vill ha det.. Kan tänka mig att det är tufft för många under juletiden med ekonomin, vi har det ju extra "roligt" då både Nike och Danne fyller år tätt nära julen, visserligen fyller jag också ganska nära inpå jul. Men som sagt, skönt att vi inte har det så, jag kan bara föreställa mig hur det är för en typ 5 barnsfamilj....

Som sagt, jättemysig dag och underbar vecka för den delen. Blev både lunch och fika ute... haha.. jag som skulle äta mindre ute! Så kan det gå. Vettetusan varför vi har fastnat så mycket för Espresso House, eller det kanske mer är läget, att det ligger så lämpligt till? Jag har iaf prövat en chai latte nu som det tjatas om till höger och vänster och kan ge den tummen upp, dock ligger varm choklad fortfarande närmast hjärtat.
Anonym

härligt!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress