Gabriella

Hett tips

Eftersom jag har (inte) vackert, krulligt hår så blir det ganska så livlöst och matt när jag plattar det, så därför köpte jag glansdroppar ifrån Scandinavian Formula igår! Efter en evighet av tvättandes av håret, sedan fönande och tillslut plattande kom jag till the final touch! Finally! Själv är jag väldigt skeptisk till produkten men varför inte liksom? På baksidan kan man läsa "GLANS-DROPPAR som håller vad de lovar." Bara det känns ju sådär, om man skriver så kan det väll ändå bara betyda tvärtemot? 2-5 droppar står det, jag brassar på med 5 droppar. Så hur var det? Sjukt bra faktiskt! DOCK ska man nog inte ta så mycket osm jag gjorde... för överdosering av glansdroppar leder till att håret ser flottigt ut. Så nu ser mitt hår ut som om jag inte tvättat det på en vecka eller något men som sagt, med rätt mängd kan det nog bli riktigt bra! Så tummen upp för Scandinavian Formula och tummen ner för mig som överdoserar (utav det mesta faktiskt när jag tänker efter)!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress