Gabriella

Dagens kändisspaning x2
Eftersom jag är en dålig bloggare så borde det faktiskt vara två stycken nya inlägg inom denna kategori men nu slår jag ihop det till ett!
I söndags var jag och mina fina pinglor Fia o Emma och fikade på Steve's här i Linköping och in kommer "Ica-Cindy" som tydligen är programledare för Idol. Hon delade ut en guldbiljett till en kille som blev väldigt glad. Så nu måste jag titta på vartenda idolavsnitt för att se om vi är med på något hörn (jag sitter och petar i Emmas mat...)

Dagens kändisspaning bestod av Paolo Roberto som stod utanför Ströget i Motala. Han frågade mig och Fredrik om det fanns någon restaurang att äta på och tyckte att Ströget var det bästa alternativet. Han gick in och beställde och det verkade som om vi var de enda som kände igen honom. Så ingen märkte något... FÖRRÄN han skulle gå och tappade sin kaffemugg och spillde kaffe över hela golvet. Då vänder sig ALLA om och tittar på honom - lång tystnad. HAHA. Sen försvann han snabbt. Men den stora frågan är - Vad gjorde Paolo i Motala?!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress