Gabriella

Juni, juli, augusti....
.... ett litet axplock av vad jag haft för mig denna sommar!

 
   
Flytt med utsikt över fantastiska solnedgångar// Min nya fina cykel // Strålande solsken på midsommarafton
  
Midsommardan - snöbollskrig// Klassåterträff med högstadieklassen// Blev med KitchenAid (för den är fin...)
  
Matchy, matchy på bröllop i Matfors// En häftig bild på en bild på brudparet// Regn, regn och.... regn
   
Nya smycken // Uppvaktad med en vacker pionbukett// Jag har en stark man som är dålig på att sikta
 
Du och jag för alltid// Smida planer med Moder Theresa // Fyndat en paisleymönstrad bikini på Gant!
 
Dyr räkmacka på Skatan// Införskaffade mig en donut till mitt hår // Var sjuk hela juli - värdelöst
  
Fyndade en fin blå bikini på Peak// Det står MRS på mitt boardingkort// Korsika, Frankrike
   
Fin kissekatt// Nöjd med vår första bröllopsresa av två// Fikapaus från regnet hemma i Sverige
 
Som de flesta märkt har det regnat i sommar och jag varit sjuk - hela juli... Men vad spelar det för roll? Om 59 dagar så åker vi på semester igen!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress