Gabriella

Inflyttningsbrunchen och massor av bilder!
Så! Då har vi avklarat vår inflyttningsfest aka inflyttningsbrunch! Sjutton glada själar blev vi totalt, så himla kul at vi blev så många och att så gott som alla bjudna kunde komma! Det är sjukt svårt att uppskatta hur mycket man ska tillaga så nu har vi frukt och bröd i överflöd (ha, det rimma!). Jättetrevligt och roligt var det och en något annorlunda känsla att alla fick plats utan några bekymmer, älskar att bo i hus, älskar att bo hemma i Linköping igen!
Brunchbuffén, som vi fyllde på med lite mer mat efter denna bild!
Anne och jag var sååå duktiga kockar, hennes amerikanska pannkakor var bäst!
Tjusiga inflyttningspresenter från våra gäster, stort tack för alla stenar, fina viner och växter!
 

"Tyvärr" var jag så inne i att umgås och prata med alla så jag kom på efter alla gått att jag skulle ju ha tagit en bild, aja, nästa gång!
Något som jag verkligen har kommit att uppskatta är närheten till familj och vänner, den är verkligen ovärderlig. Förutom en trevlig brunch i goda vänners lag har vi även haft finbesök över helgen! Anne och Linus har hälsat på och vilka fantastiska värdar vi har varit. De har rensat ogräs först på framsidan, sedan på baksidan och sen hänga upp lampor, efter ett redigt arbetspass åkte vi till Gamla Linköping och promenerade och shoppade. Efter en stund så lämnade vi de där för att åka till Ikea och köpa utemöblerna. Då började det regna. Så vi lämnade våra gäster i regnet med andra ord.... men de fick mat på kvällen iaf!
 
Anne tyckte faktiskt att det var roligt!
Älskar Gamla Linköping, så mysig miljö!
 
Köpte det här fantastiska ansiktet igår! Jag fullkomlig älskar det! Det är så sällan jag känner "WOW" över något som jag ser men det här var verkligen, den MÅSTE jag ha! Om man tittar från vänster så ser det ut att vara ett mansansikte och tittar man från höger så ser det ut att vara ett kvinnoansikte. Upptäckte faktiskt inte det förrän jag kom hem, jag gillade mest att det var så androgynt, en hen!
Rocky däckade först av alla.... 
 
Anne

Tack för en underbar helg!

Sofia

Tack för en trevlig brunch!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress