Gabriella

Busy, busy!
Det rullar på i rasande fart känns det som! I helgen har vi varit på födelsedagskalas i dagarna två. Först ute i Norrköping och sedan här i Linköping på ettårs kalas. Jätteskoj båda två! Vi är snart färdigrenoverade med vardagsrummet, endast taklisterna återstår! 
Känns fantastiskt skönt att ha ett fräsch rum att vara i. För att fira detta var jag ned på stan för att köpa lite inredning, velig som jag är kom jag hem med knappt någonting.... Sen tänkte jag plocka en ny rosbukett men kom inte fram till rosbusken eftersom Fredrik dödat rhododendrun (stavning?!)- busken. Så jag tog något som liknar prästkragar, det är förmodligen ogräs som jag lyckats knyta ihop till en bukett. 
Nu har vi bara suttit och njutit här, jag har läst inredningstidningar och Fredrik har kollat på fotbollsklipp. Imorgon är det dags för jobb igen!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress