Gabriella

Trädgårdsarbete!
vi har inte den skabbigaste framsidan på gatan något mer! Igår tog jag en paus från snickrandes och hamrandes på insidan av huset och gav mig på trädgården. Vädret var ju äntligen fint Och vi hade lyckats få tag på en häcksax! De har lustigt nog varit slut.... Här kommer lite före, efter och under tiden bilder!
 
Jag posar glatt för kameran med häcksaxen i högsta hugg!
 
Har kommit halvvägs!
 
Före
 
Efter
 

Före
 
Efter
 
En påminnelse bild för er så ni minns hur rabatten såg ut innan jag började med den. Kan helt ärligt inte svara på om det äoförrätt eller blommor där, så jag behöll det enda jag kända igen - rosorna!
 
Och tadaaaaa, efter!
 
Anne

Vad härligt med trädgårdspyssel!

Gabbi

Anne: Det är faktiskt förvånansvärt härligt! Skönt att se omedelbart resultat!

Anne

Ja det är det som är kul med den type av trådgårdspyssel att det händer mkt fort :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress