Gabriella

Vi är husägare!
Nu när allt runt omkring är klart så kan jag äntligen dela med mig av fantastiska nyheter! Som rubriken avslöjar är vi husägare! Vi har fortfarande inte fattat att det är på riktigt... wow liksom, ett hus! Vårt första hus! Jag hade ett moment på jobbet förra veckan och ett i helgen när jag förstod att det var på riktigt. Det känns så stort och overkligt!
 
Det första var när jag insåg att jag faktiskt kommer att ta bort den där fula busken på tomten och framförallt - har en tomt att släppa ut Rocky på!
Moment nummer två var när jag stirrade på tvätthögen och insåg att jag inte behöver boka några fler tvättider när vi har hus! Helt fantastiskt!
 
Nu gott folk så förstår jag att ni håller på dö av olidlighet och spänning, vad är det vi köpt? Vi börjar väll med lite inspirationsbilder som jag sparat på min Pinterest (klippbok för de icke införstådda) sida.
 
 
Och så en bild på vårt hus! ♥
Eeeeeh... det är så vackert! Eller ja, i mina ögon så är det nog trots allt det, älskar mitt lilla hus redan nu ♥
 
 
 UPDATE: Uppspelt som jag är så glömde jag skriva var vi köpt huset! I Linköping!  We are coming home!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress